sabinelouise

Älskade inredning

Kategori: Inredning

Jag vet inte varför det blir så här, nu igen. Men precis som förra året innan jag flytta från lägenheten (denna gången är det Japan i 2 månader) så hittar jag massa inredning överallt som jag bara måste ha. Fast just nu verkar det ju finnas väldigt mycket roligt och snyggt som kommer bli asfint i min lägenhet sen. Ja det här me sen: Om ett halvår, så det är snart. 
Så min blandning av pasteller och retro till industri och ljusslingor, det är en väldig blandning. Fast om det är så personligt med industristilen kan ju diskuteras, men mitt stora projekt är nog mest att blanda upp allt mitt IKEA med annat. Då blir det mer personligt till slut.
Bilderna är kanske inte så roliga just nu, men de kommer bli bra när jag får dem på rätt plats
 
[De första bilderna är i miniatyr; klicka för att förstora]
1. Iris Lights, finns bl.a. hos Grandpa
2. Ljsslinga från Lagerhaus
3. Whiskeyflaska från Åhlens
4. Från Emmaus, förutom den mindre flaskan med snäppkork - från Lagerhaus
5. Djup tallrik plus assiett och tallrik finns på Ge-Kås / Ullared
1.2.3. 4. 5.
6.
 
Kommentera inlägget här: