sabinelouise

Portfolio

Kategori: Art College

Igår hade vi vernissage, det var kanske ingen anstormning men det var en del folk/anhöriga där iaf. Var kul att få upp allt å visa vad man gjort.

Trots att jag hade som ambition att skriva ut min portfolio igår innan vernissagen för att ta me till Leksand i helgen så fungerade inte skrivaren och det hela slutade med att jag sparade och mailade över PDF filer istället. Ska ta me min platta och visa portfolion digitalt istället.

Om mindre än 12 timmar så är jag på väg ner till stan för att ta tåget till Leksand, har fixat färgkost å kommer ta me mig min favorit - Elle Decoration UK x2 och kompisen Plaza interiör. Måste ju roa mig me nåt under mina 6 h på tågen.

En del av min portfolio. Kakeldekorprojektet vi hade nu i april/maj. Skulle ta fram nya dekorer till företaget Hemdesign. De har skickat iväg alla förslag på dekorer och vi får se om ett tag vilka de vill sälja...om de nu vill sälja några alls :P

Kommentera inlägget här: