sabinelouise

Jul i november?!

Kategori: Livet


Mindre än 2 veckor kvar till december, och nästa söndag är det ju första advent och julskyltning?? Jag kommer aldrig ihåg julskylningen, men kanske ska försöka gå på det igår. Men nu upptäckte jag precis att julskyltningen är redan på söndag?! Typ WoOt?! Det är ju fortfarande "varmt" ute, ingen snö å det är första advent nästan helg. Va har jag missat...vrf firar man jul i november nu helt plötsligt...när det finns en till helg kvar i november. Onödigt?

Ska iaf städa fiiint i lägenheten å julpynta! Granen åker me upp nu till 1a advent lr 1a dec...annars är det ju ingen mening att ha gran.

*****
Hitta ju en klänning som är rätt lik den jag gjort hos Asos, fast min är helt slät.

Åh då jag googlar väldigt mkt, för tips å hur man gå tillväga för att sy olika grejer/detaljer så har jag kommit på att det är inte många människor som syr. Hittar väldigt lite, lr så söker jag fel. Hittar inte mkt av det jag vill iaf!

Kommentera inlägget här: