sabinelouise

Mitt nya jobb

Kategori: Fjord Line, MS Oslofjord

På onsdag börjar jag mitt nya jobb - som Visual Merchandiser på MS Oslofjord som går mellan Strömstad och Sandefjord.
Båten (tror jag) är just nu påväg från Finland till Hirtshals i Danmark, den har totalrenoverats så mina nya arbetsplats är minst sagt ny.
Men det många undrat över är vad jag ska göra där: Det finns en taxfreebutik på 1400 kvm som jag ska vara butikskommunikatör i. I Kort: Öka försäljningen på ett inspirerande vis. 
 
Så jag är hur glad som helst för det här, och det har tagit mig ett par veckor att förstå det hela. Men med bara någon dag kvar till avgång och start på nya jobbet så är jag väldigt nyfiken på hur det hela kommer bli
 
Så nu får ni åk till Norge å göra era taxfreeinköp istället för i Danmark eller Tyskland ;)
 
 

KOMMENTARER:

  • Peter säger:
    2014-06-08 | 23:45:28
    Bloggadress: http://www.pbmusik.se

    Hej

    Lycka till med ditt nya jobb.

    Har själv sökt jobb på MS Oslofjord.
    Har varit på intervju, men sedan har jag inte hört något mer.

    Mvh
    Peter

Kommentera inlägget här: