sabinelouise

Bygga hemligheter

Kategori: LIA 2, Vägen till: Butikskommunikatör / Visual Merchandiser

Denna LIAn är jag på IKEA Kållered. Första veckan blev det lite småpill på vardagsrum, men nu efter det så har jag varit på uppbyggnaden av kök varje dag och då det nya systemet METOD lanseras den 3 juni så blir det liksom inte så bra om jag lägger upp bilder på det vi göra - Ingen har ju sett det förutom vi som jobbar me det. Så det blir helt enkelt inga uppdateringar om det. 
 
Det jag dock kan säga är att jobba i projekt som är som det här är något alla borde testa på, även om jag inte är och varit jätteinblandad så är det kul å testas. Fast nångång i framtiden så hoppas jag att det blir mer planering från början och till slut när det är uppbyggt så man får se hela processen.
 
Men jag är ändå med nu och gör nåt av det största IKEA gjort på 20 år...thats kinda hugh! :D
 
Bild jag googlat upp...men det är så mkt mer än bara luckor! :P
Kommentera inlägget här: