sabinelouise

Galet men totalt underbart

Kategori: Inredning, Livet, Sommarstugan

Så vad är det som händer i Sabines skalle just nu, tydligen har jag gått å fått fnatt på pastell. Dock detta är inget nytt, jag har tyckt om det en massa ett bra tag. Men hela grejen just nu (och sedan ett tag tillbaka) är att jag så himla gärna vill ha en sommarstuga där jag kan Go Crazy...men det kommer ju bli totalt underbart iaf ^^
Fröken "Rakt, vitt och inget krimskrams" kommer om det blir en sommarstuga göra den i en blandning av pastell, romantiskt, rustikt, vintage, retro och chabby chic. Jädra blandning kan man tycka...men det kommer bli så bra :D
Sammafattningsvis: Kolla min Pinterest å Summer Cottage....där finns alla stilarna i en härlig blandning ;)

Klicka på bilden så kommer du till sidan
 
Kommentera inlägget här: