sabinelouise

Allt är så mkt mer

Kategori: Vägen till: Butikskommunikatör / Visual Merchandiser

Skolan har ända sen den började varit fullt upp, det blir liksom inte lugnare. Så det gäller att hänga me, men ibland blir det snurrigt i skallen och man tappar taget om någon/några av alla bollarna. Så även om det kanske ser ut som att vi sitter å klipper å klistrar så är det inte riktigt så. Vi har mkt mer praktiskt än många andra utbildningar, men en sak är säkert: Hade jag inte jobbat ett par år innan som jag nu gjort så vet jag inte om jag fixat det här. Det är inte riktigt som att jobba (nä det är ju inget jobb, men vi gör ju saker som är relaterade med ett jobb) men det går inte ta en sak i taget för då hinner man inte me, man kommer aldrig enbart få jobba me The Dream Team och man får inte alltid som man själv tycker är bäst. Men me det så menar jag inte att mina grupper inte fungerar, men inget är perfekt och det är ju en utmaning i sig att förstå sig på folk och ha tålamod.

Jag kunde dock inte haft det bättre än jag har det nu, men ibland så har man ju små dippar och då måste man komma ihåg vrf man är här och vad slutmålet är. Att inte ge upp och hålla humöret upp, det är ibland lättare sagt än gjort. Nu börjar det dock närma sig att vissa märker när man inte är som man brukar, snart är man hemma på riktigt här me. Fast bo i stuga, ja det är inte lika "fancy" som det var i min skalle tidigare. Kommer nog inte bo i stuga på ett bra tag efter examen ^^

Examen ja, shiet det trodde jag aldrig att jag skulle va på väg mot. Det har aldrig varit något jag skulle fixa, men jag kommer göra det nu. Jag kan jag me ^^
 
Kommentera inlägget här: