sabinelouise

The day has come

Kategori: Art College

Plockat ner utställningen och tagit med största delen av alla grejer jag har i skolan.
Med lite vemod i rösten så är det sista dagen på Art College under morgondagen. Kommer bli en heldag från kl 9 till sent uppåt natten, men vi ska äta lunch ute, ha kakbuffé och portfolioredovisning på skolan, åka hem till Åsa för att grilla, ha lite party och slutligen så kommer vi gå ut.

Känns så konstigt att det redan gått 2 terminer, och nu ska vi slutat. SLUTA! :O Jag hade faktiskt velat börja i samma klass i höst igen. Tillbaka till samma människor, men lära sig nya saker.

Men vad som är helst säkert är att jag får svar innan midsommar (hoppas på tidigt i juni) från både Handelsakademin (Göteborg) och Entreprenörskolan (Leksand). Så jag behöver iaf inte vänta jättelänge innan jag vet my final destination inför hösten.
Chansen finns ju att jag kommer in på båda ställena (måste ju va optimistisk), men för att det ska va enklare så är det nog bättre om jag bara kommer in på den ena skolan, men det återstår att se.
Kommer jag in på båda så är det egentligen bara en sak som avgör vart jag hamnar....!

Well Well nu ska det sovas, pigg å alert imorron!

Kommentera inlägget här: