sabinelouise

Toppen av nördighet?!

Kategori: Vägen till: Butikskommunikatör / Visual Merchandiser

Börja skolan är kul men det är dyrt! Fick en lista me saker vi skulle köpa, bla skruvmejslar lr skruvdragare. Jag kände att det är väl likabra att köpa en riktigt skruvdragare när jag ändå har en anledning till det men i litet format. De stora är bra, men väger ju också därefter, kommer ju inte montera upp ett helt hus iaf! Så det blev en sån här, och det fanns ett paket där det ingick vinöppnare. Jag köpte inte den, tyckte det var lite onödigt, men nu när jag googla på skruvdragaren så kom den här. Haha hur nördigt är inte det här då, verkligen inriktat till män. För aldrig att jag hade tagit fram skruvdragaren för att öppna vinflaskan! Men det är säkert många som köper den fpk pga det här :P
Kommentera inlägget här: