sabinelouise

Det går ju inte

Kategori: Vägen till: Butikskommunikatör / Visual Merchandiser

Haha jag vet inte, men hur i hela världen ska jag få ner alla grejer till skolan i väskan? För helt ärligt, jag köper dels inte en till väska bara för att och dels är alla större modeller som jag hittat värsta fula. Jag vill ju ha en väska inte en verktygslåda! Dessutom ska jag ju lyckas flytta på den också. Nä den här får räcka, får väl organisera om när det blir kris. Och efter all organisation jag gjort på jobbet så är jag väl rätt bra på det vid det här laget :)
 
Det som är så himla kul nu är att jag ju hittat en del i min blivande klass, och vissa ska bo i samma område som jag på campingen. Så kanske är nån av dem som jag ska bo me. Alltid kul att hitta folk innan.
 
4 olika mätverktyg, skruvdragare, mattkniv, sen har jag även vattenpass och såg...även om vi nu ska ha mesta av grejerna till skolan...så hade jag ju en hel del sedan innan. 
Är det nån nyhet för nån; Jag tycker om att fixa å greja ;)
 
Kommentera inlägget här: