sabinelouise

Mkt på g

Kategori: Livet

Snart är påsklovet över, har dock imorgon också. Men har ju inte fått så mkt gjort då jag jobbat och ändå behövde ta igen mig lite så det blev lite "inte gör nåt"

Har iaf i stort sett skrivit klart arbetsbeskrivningen till slutprojektet, det va inte helt enkelt. Sen började jag på arbetsprovet till Handelsakademin, ska göra ett tryck till en tygpåse. Man väljer ävet ett företag som finns med på beskrivningen för att ha en målgrupp att rikta in sig på.
De som är lite dumt är när man går in på vissa företag för att läsa mer om deras målgrupp m.m. så skriver de knappt nåt, ex. ÖoB...fick väl typ bara fram att det är sveriges ledande lågpriskedja, men det visste man väl typ redan?! Säger alltså inget om målgruppen. Lite svårt att spinna vidare då. Så jag kommer ta ett annat företag!

Så det jag ska göra nu i april är: Göra tygpåsen/arbetsprov, arbetsbeskrivningen till slutprojektet, slutprojektet, portfolio, skicka in ansökningarna till skolorna. Är lite stressad, men en sak i taget....får försöka skicka iväg det som är klart innan tisdag iaf, mao. ansökningarna (förutom till handelsakademin) och beskrivningen.

Kanske träffa Emelie sen å gå igonom beskrivningen tillsammans, åh förhoppningsvis så kommer vi fram till nåt smart!

Kommentera inlägget här: