sabinelouise

Vi gör som sagt

Kategori: Art College

väldigt mkt grejer i skolan å sen sist har detta hänt...åh allt tar mkt längre tid än man kan tro!

Idag började första steget mot pallen/-arna. Vi övade på ritteknik å mätte en befintlig pall som vi fick göra en ritning av.



Detta gjorde vi i Sketchup i helgen, kursen va kanske inte den bästa men lärde sig en del iaf. Kunde ju inte programmet tidigare. Är dock inte jätte avancerat å det går säkert lära sig helt på egen hand.
Ladda ner här, och instuktioner finns här.



Åh så här kan man göra om man har tålamod å lär sig alla funktioner å grejer



Under förra veckan hade vi Bild & Form : Kroppen, som vi även haft via krokin vi haft sedan vi började på skolan. Åh detta är en liten del av vad vi skapat.
Den gröna är min, gjorde en skiss i blyers å målande all färg me akryl:






Lerkroki
Kroki gjord me fingrarna, men såna där stora runda vattenfärgen man hade när man va liten ^^


Vrf man ska ha liten bil, de ombyggda parkeringarna är ju alltid lediga. Hitta den mellan Coop å systemet på backaplan, perfekt för mig :)


Började på Rapporterande mönster i torsdag...första delen blev såhär, å jag blev nöjd me den!


Vi kanske inte va så organiserade i vårt hotellbyggande: men det gick bra iaf!

KOMMENTARER:

  • Sophia säger:
    2011-09-27 | 08:21:19

    Jag lärde mig sketchup helt själv så det klarar säkerligen du oxå :)

Kommentera inlägget här: