sabinelouise

Hade

Kategori: Art College

rapporterande mönster idag, det va kul! Men fick veta att avancerat tryck och mönster som jag anmält mig till är typ samma sak, så ska inte gå den kursen. Är kanske lika bra, är helgen jag fyller år...!

Här kan ni kolla på lärarens verk, å för er som undrar så är rapporterande mönster = upprepande mönster. Kul är det iaf!

Vi testade på att göra mönster å så, å fick även veta att man ska vara försiktig va man lägger ut på nätet om man skapar egna mönster. Indirekt kan vem som helst ta dina mönster, göra en ändring å du har inget att säga till om. Kul liksom om man lagt ner massa jobb på nåt å blivit värst nöjd. Så vet inte hur mkt jag lägger ut av de mönster jag kommer göra...dock har väl inte tänkt sälja tapet lr textil dock..men man vet aldrig när man kan tänkas ha använding av dem!


Lite kort från Tibro i måndags. Ja helt ärligt, hantverk är inte min grej. Men bra å se va de gör där, då de ska tillverka våra pallar.


Titta noga på Rubixkuben...

Lite vanlig flugsvamp :P



I fabriken å massa stolar


Kommentera inlägget här: