sabinelouise

Mysdag

Kategori: Livet

Bortsett från att jag körde fel tre gånger på vägen till Samantha å Johan idag, så har det varit en bra dag!

Börja me frukost 10.30 på Condeco me Nehal, mkt mysigt å inget jag gjort innan. Ätit frukost ute, men borde göra det fler gånger! Har ju velat göra det rätt länge, så bra det blev av till slut.
Den "korta" rundan till ikea för att köpa 3 grejer...blev typ 1 timme.
Sen väl framme i Kinna, så träffa jag delar av familjen å Wihlma å Julia, Sandras/stora syrrans barn, som va lagom busiga! ^^
Sen hem igen, men då jag inte hade nån mat hemma så fixa jag det innan jag åkte hem å fixa lite mys me mat å go dricka å så :)
Å sen prata jag med en intressant person....det va kul!

Detta har jag fått, som jag är väldigt nöjd me..så därför jag tar me det!
Fick en krona, ballonger å sång av klassen (+ Tibro - sången), en mysig tröja å speciellt rosevin (det har fått pris) av Nehal, fick blommor å pengar av Samantha å Johan...å sen fick jag en grej till..men av lite olika anledningar så hoppar jag å säga vad å vem.
Det är ju inte typ värsta massa, men det är ändå helt lagom. Jag är nöjd! Räcker mkt att man märker att folk hör av sig å så, att dom bryr sig :)
Återkommer senare me bild på detta ovan :)
Kommentera inlägget här: