sabinelouise

Nu är allt bra!

Kategori: Livet

Jullovet är igång..fast jag är kvar i skolan fortfarande. Måste skicka över lite filer till portfolion åh det tar aslång tid, ska jobba med den under jullovet.

Ska hem snart iaf, träffa Johanna och sen till julsamlingen på jobbet vid 20.

Igår hämta jag Linda från flyget...men då jag automatiskt åker till Landvetter nä jag hämtar folk från flyget (dock enbart varit Linda jag hämtat därifrån men iaf) så gjorde jag även det denna gången. Tänkte tanken på vägen dit att hon kanske är i Säve, men nä vrf skulle hon det..så jag körde vidare till Landvetter. Väl där så ringer hon...åh vet ni vad: Hon var i Säve...haha det är nästan lite ironiskt...å hon hade tänkt samma sak som mig gällande vilken flyplats jag skulle till..men men haha :P

Imorron blir det glögg (som jag inte dricker) hos Lisa = julmys me klassen :)

Nu är jag glad...men av vissa anledningar mer än andra ^^
Kommentera inlägget här: